Feyenoord ONE: nieuw tijdperk voor supporters met eigen streamingsdienst  

Feyenoord heeft vandaag een vernieuwende stap gezet in het digitale tijdperk door als eerste Nederlandse voetbalclub een eigen streamingsdienst te lanceren: Feyenoord ONE. Dit platform biedt een schat aan exclusieve content voor supporters: van volledige wedstrijden en historische hoogtepunten tot diepgaande documentaires en series.  

De reacties van supporters, zoals die van Sasja (19), laten zien dat Feyenoord ONE al gewaardeerd wordt. Sasja is een enthousiaste fan die bij elke Feyenoordwedstrijd voor de buis zit. “Ik vind dit een leuke toevoeging voor de supporters vanuit de club en ben blij dat Feyenoord de eerste Nederlandse voetbalclub is die dit naar buiten heeft gebracht.” Hij beschouwt de prijs van vijftig euro (zonder seizoenkaart) als een goed betaalbaar abonnement en is van plan om de streamingsdienst actief te gebruiken om volledig op de hoogte te blijven van alles wat op Feyenoord ONE verschijnt. De supporter kijkt ernaar uit om alles van zijn favoriete club te volgen, waardoor hij nog dichter bij zijn geliefde club kan zijn, ongeacht waar hij zich bevindt.

Met een jaarlijks abonnement betalen de seizoenkaarthouders en Legioenleden slechts 25 euro. Na de lancering kunnen fans voor meer dan tweehonderd uur aan materiaal bekijken, waaronder series en documentaires. Commercieel directeur Ruud van der Knaap benadrukte het belang van Feyenoord ONE als een waardevolle aanvulling op bestaande clubkanalen. Ook is het een kans om in de toekomst nog meer hoogwaardige content te produceren. “Bij Feyenoord ONE bieden we supporters content van hoge kwaliteit op één plek, waarbij je zelf kunt bepalen wanneer je wat kijkt en je nooit meer iets hoeft te missen.”, aldus Van Der Knaap  

Geselecteerd door de redactie

Deel dit bericht

Lees verder

Leven zonder alcohol: “De 0.0 lifestyle zou minstens net zo normaal moeten zijn”

Een drankje erbij is heel normaal toch? Maar wat als dat helemaal niet zo hoeft te zijn.

Fabrikant van statiegeldmachines TOMRA verspreidt desinformatie 

In 2029 moet negentig procent van alle statiegeldproducten worden...